"Lucky" Official Video With Colbie Caillat
 
Jason Mraz | Myspace Music Videos

 

Laughing through the day
大笑過一天,
Thinking you are never boring
想像著你從來不會無聊,
Speeding through the night
徹夜狂飆,
Maybe you not count the morning
也許你不能數到早上,

There's nothing you can do
你沒辦法做什麼,
To keep it out
想開一些,
There's nothing you can do
你沒辦法做什麼,
Just scream and shout
盡情尖叫和呼喊

Living for today but you just can't find tomorrow
為了今天而活,你無法找到明天
Talking 'bout the joy
談論著喜悅,
But it never stops the sorrow
但從不能停止悲傷,
There's nothing you can do
你沒辦法做什麼,
To keep it out
想開一些
There's nothing you can do
你沒辦法做什麼,
Just scream and shout
盡情尖叫和呼喊 

Saying I'm So lucky lucky
說我是那麽的幸運
I'm So lucky lucky
我是那麽的幸運
I'm So lovely lovely
我是這麽漂亮可愛
I'm So lovely lovely
我是這麽漂亮可愛

You can fool yourself
你可以愚弄自己,
I promise it will help
我承諾它會有所幫助,
Now every single day
現在每一天,
I just wanna hear you saying
我只想聽到你說

Even though you said
即使你說,
It would never end it's over
它永遠不會結束,它還是結束了,
You were smiling on my arm
你曾在我的懷裏微笑,
Now you're crying on my shoulder
現在你靠在我的肩膀上哭泣

You can never be forever
你不可能成爲永遠,
Good together
大家都會好的,
Now and clever
現在聰明點,
You can never be forever
你不可能成爲永遠,
But keep it up
但是,繼續努力吧!
Don't ever stop
永不放棄,
Through night and day
經過白天與黑夜,
The words to say are:
廣告詞曾說:

(repeat)

 

 

 

最近運氣很差

不過因為幸運有你

所以開懷了..

我也很幸運有大家

 希望大家都有幸運的一天!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    秋色思想 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()